غذاهای محبوب آلمانی
بهترین و قشنگ ترین مطالب روز ایران اینجاست
غذاهای محبوب آلمانی
شنبه 12 آذر 1401 ساعت 16:47 | بازدید : 531 | نویسنده : علی | ( نظرات )

غذاهای محبوب آلمانی، معمولا غذاهای بسیار سنتی و خاصی هستن که در زمان های مختلف سال یا به صورت یک رسم خورده می شن. آشپزی آلمان نه تنها بر اساس سنت‌های کشاورزی این کشور، بلکه توسط مهاجران زیادی که این کشور رو طی قرن‌ها به خونه تبدیل کرده‌اند، شکل گرفته. غذاهای آلمانی به طور حتم ارزش امتحان کردن دارن. من هر دسته از مواد غذایی که توی این کشور مورد استفاده قرار میگیره رو به صورت جداگانه براتون بررسی می کنیم و برای خوندن جزئیات بیشتر در مورد این زیر دسته ها می تونید به بخش غذاهای معروف بین المللی سر بزنید و کشور مورد نظرتون رو انتخاب کنید.

 

صبحانه های آلمانی

در مورد صبحانه های آلمانی میشه گفت که بسیار غنی هستن. یعنی از مواد مغذی مثل سیب زمینی، تخم مرغ، بیکن برای سرو صبحانه استفاده میشه. و در اکثر مواقع ردپای یک لایه ی پنکیک مانند تشکیل شده از

  • آب
  • تخم مرغ
  • آرد

توی صبحانه هاشون دیده میشه. صبحانه وعده غذایی مهمیه و هوشمندانه به نظر میاد که آلمانی ها لا این وعده های سنگین و مقوی روزشون رو شروع می کنن.

 

سوپ های معروف آلمانی

سوپ های آلمانی خیلی متنوع هستن. سبزیجات مختلف، محصولات آردی مختلف مثل نودل و پاستا و نون از مواد اولیه رایج درست کردن سوپ هاشون هست. معمولا سوپ های همه ی ملت ها مقوی و دوست داشتنی هستن، تنوع سوپ های آلمانی این کشور رو در بخش بهترین سوپ ها در رده ی بالایی قرار میده. خودم که خیلی وسوسه شدم این سوپ های متنوع و جذاب رو امتحان کنم، شما چطور؟

 

پیش غذاهای معروف آلمانی

پیش غذاهای معروف آلمانی بیشتر بر پایه گوشت هستن. معمولا ظاهری جدید و طعم های متنوع زیادی دارن. میگو، تخم مرغ، سوسیس، گوشت گاو، ماهی و…

محصولاتی هستن که پیش غذاهای آلمانی رو میسازن. این پیش غذاها معمولا از چیزی که ما به عنوان پیش غذا استفاده می کنیم کمی سنگین تر هستن.

 

غذاهای معروف آلمانی

آلمانی ها علاقه شدیدی به غذاهای گوشتی دارن. تقریبا توی تموم غذاهای مشهورشون گوشت دیده میشه. البته از گوشت خوک هم زیاد استفاده می کنن که برای ما شاید عجیب و ناخوشایند باشه. اما از بین غذاهایی که با مذاق ما جور در میان، غذاهای بسیار غنی درست می کنن. محصولاتی مثل گوشت و مرغ رو با سبزيجات فراوون ترکیب می کنن و میل می کنن.

 

دسرهای معروف آلمانی

آلمان در زمینه ی دسر بسیار خوش سلیقه هست اما غیر از یک دسر سنتی به نام لبکوچن، نمی تونیم هیچ دسر دیگه ای رو بهش نسبت بدیم و بگیم که دسر سنتی شون هست. اما دسرهای خوش طعم و زیبای فراوونی دارن که به مذاق ماها خوش میاد. چیزکیک ها و شیرینی های کره ای چیزی نیست که ما ایرانی ها بتونیم نادیده شون بگیریم، درست میگم؟

آلمانی ها اختلاف سلیقه هایی در غذاهای گوشتی و خوراک اصلی با ما دارن اما به طور کل کشوری خوب در زمینه ی تنوع غذایی محسوب میشن. همچنین سعی میکنم رسپی های شخصی خودم برای این غذاها رو به زودی آماده کنم و در اختیار شما عزیزان قرار بدم تا کمی از فرهنگ آلمانی رو بچشید.




موضوعات مرتبط: آلمان_هامبورگ , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست


می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان modoposhakk و آدرس modoposhakk.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 340
:: کل نظرات : 2

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 72
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 536
:: بازدید ماه : 4852
:: بازدید سال : 17890
:: بازدید کلی : 43297